Pop Art are mulţi fani. Fie că o iubiți sau o urâți, nu se poate nega impactul asupra societății noastre și forma de artă continuă să evolueze. În esență, acest tip de artă oferă comentarii asupra evenimentelor mondiale și a consumerismului și încorporează obiecte comerciale, cum ar fi cutii de supă, semne rutiere, fotografii ale celebrităților, ziare și alte obiecte populare.

Pop Art a început ca mișcare, care a fost menită să provoace arta plastică prin includerea imaginilor din cultura populară și de masă. Știm cu toții amprentele celebre de acum, cum ar fi canistrele de supă Campbell lui Andy Warhol sau Fata cu mingea lui Roy Lichtenstein. Unul dintre elementele cheie ale artei pop a fost producția în masă și utilizarea tehnicilor cum ar fi serigrafierea.

Unii dintre artiștii prezentați în carte sunt Andy Warhol, Allen Jones, Ed Ruscha, Robert Indiana, Jasper Johns, Robert Rauschenbergşi Roy Lichtenstein.

Seria de Artă de bază a evoluat într-o colecție de cărți de artă best-seller. Dispunând de aproximativ 100 de ilustrații color cu subtitrări și o introducere detaliată, această carte acoperă lucrări importante de artă pop, precum și un portret și o scurtă biografie a artistului. Klaus Honnef a fost curatorul a peste 500 de expoziții în Germania și în străinătate. A scris numeroase cărţi.

Aceasta este o carte ideală de masă de cafea. Cartea este o dimensiune mare, iar calitatea este mare și am găsit-o destul de informativă.

Pop Art este perfect pentru iubitorii de artă și va fi un plus minunat pentru orice colecție de cărți!