The Portugal News logo
Inbox

Haber bültenimize abone ol

E-postanıza gönderilen bugünün Portekiz hikayelerini okuyun.


Latest in Sanat ve Yaşam Tarzı

Dışarı çıkan birine nasıl destek olunur

İçinde Sağlık - 23 May 2024, 19:01

Bu haftanın sorunu

Edition 1785 25 May 2024
Önceki Baskılar

Other publications

Sanat ve Yaşam Tarzı

Portekiz'de Bir Amerikalı - Bu Bir Köpeğin Hayatı

16. yüzyılda icat edilen “bir köpeğin hayatı” terimi başlangıçta kaba bir varoluş anlamına geliyordu. Evsizliği,... İçinde Portugal, ABD/Kanada, Sanat ve Yaşam Tarzı - 18 May 2024, 14:02

Çakırpma nedir?

Temel olarak ekstra ağırlık yüklü bir şekilde yürümektir ve birçok fitness... İçinde Sağlık, Sanat ve Yaşam Tarzı, Spor - 12 May 2024, 19:01




The Portugal News logo Özel

Hiç Maldivler'e gittin mi?

Çok geç bırakmayın! İçinde Seyahat, Asya

Portekiz müziğinin kutlandığı bir gece

İçinde Müzik

İyi Haberler

Cascais'te sahibine iade edilen bir sırt çantasında 47.000€ kaldı

CascaiShopping restoran alanında 47 bin avroluk bir sırt çantasını unutan bir adam, Al cabideche Cumhuriyet Ulusal... İçinde Haberler, Portugal, İyi Haberler - 12 Oca 2024, 17:02

Matosinhos sanatçısı Uluslararası İllüstrasyon Yarışmasını kazandı

Porto, Matosinhos'tan Pedro Nascimento, yakın zamanda L. Ron Hubbard Geleceğin... İçinde Portugal, İyi Haberler - 19 Ara 2023, 19:01


Değişim için Katalizör: Gülümsemeler için Destek Milleri

İçinde İyi Haberler - 23 Tem 2023, 08:01


The Food Co., yerel gıda bankasına haftada 600 öğün bağışlıyor

İçinde Topluluk, İyi Haberler - 21 Tem 2023, 13:01


Editörün Seçimi

Portekiz artık Schengen'in askıya alınması riski altında değil

İçinde Haberler, Portugal - 23 May 2024, 14:25

Portekiz'de banka havalelerinde değişiklikler

İçinde Haberler, Portugal, İş - 20 May 2024, 19:09

Ev & Bahçe

Su tasarrufu yaparken ve harika bir duşun tadını çıkarırken €€ tasarruf edin!

Hank Ryan tarafından. İçinde Portugal, Ev & Bahçe, ABD/Kanada - 06 Nis 2024, 09:02

Evdeki en kirli şeyler ve nasıl temizlenir

İçinde Ev & Bahçe - 08 Mar 2024, 19:02

Böceğin karanlık tarafı

İçinde Ev & Bahçe - 10 Şub 2024, 19:01

Evinizi ısıtmaya yardımcı olun

İçinde Ev & Bahçe - 30 Oca 2024, 13:01




Yiyecek ve İçecek

Restoran incelemesi: Vila Foz

Porto'nun kuzeyindeki sahildeki eski bir konak, şakacı bir şekilde düşünülmüş yemeklerin masaya taşındığı ve en... İçinde Restoran Yorumları, Yiyecek ve İçecek, Kuzey - 18 May 2024, 16:01

Portekiz en iyi pizzacılara ev sahipliği yapıyor

Portekiz'deki üç pizzacı, İtalya dışındaki Avrupa'nın en iyi pizz alarını öne... İçinde Haberler, Portugal, Yiyecek ve İçecek - 14 May 2024, 19:05




Eğlence

Sanatório Lizbon'a geri dönüyor

Önceki baskının başarısından sonra, Sanatório — O Jogo Imersivo de Terror, 31 Mayıs ve 1 Haziran'da Lizbon'a döner ve... İçinde Haberler, Portugal, Eğlence, Lizbon - 18 May 2024, 13:05

Sinema geri dönüyor

Cinema ve Görsel-İşitsel Enstitüsü'ne (ICA) göre Portekiz sinemaları Mart ayında... İçinde Haberler, İş, Portugal, Eğlence - 14 Nis 2024, 12:05

Müzikal tiyatroyu Algarve'ye geri getirmek

İçinde Eğlence - 19 Mar 2024, 08:09

Portekizli-Amerikalı “rap'in Cristiano'su” olmak istiyor

İçinde Haberler, Portugal, Eğlence - 23 Şub 2024, 15:34


Portekiz'in Eurovision'a kimleri gönderdiğini öğrenin

İçinde Eğlence - 02 Şub 2024, 17:01



Enjoying our content?

Subscribe to
our newsletter

Topluluk

Kadınların ağ brunchı

Gerçek sohbetler, anlamlı bağlantılar ve gerçek işbirlikleri İçinde Haberler, Portugal, Topluluk, Algarve - 23 Mar 2024, 12:45

Lüks, yaratıcılık ve yenilik gecesi

Sky Base One'da Sanat ve Aperitivo Yardım Gecesi İçinde Topluluk - 12 Mar 2024, 16:52




Silver Coast spor takımları Bombeiros'a desteği topladı

İçinde Topluluk, Spor, Merkez - 14 Tem 2023, 15:04

Merak

Portekiz bayrağı

Portekizli olmayan kaç kişinin Portekiz bayrağına yakından baktığını merak ediyorum. İçinde Merak , Portugal - 19 May 2024, 09:01

İç tanrıçanı kutla

Hepimizin içinde bir iç tanrıça var, bizi kadın yapan da bu. İçinde Merak - 14 Nis 2024, 09:01

“Portekiz'in en nadir kedisi” kameraya yakalandı

İçinde Haberler, Portugal, Merak - 15 Kas 2023, 18:05




Portekiz sularında köpekbalıkları var mı?

İçinde Çevre, Merak - 28 May 2023, 16:05

Etkinlikler

“Yüksek talep” Portekiz"de ekstra Travis Scott randevusuna yol açıyor

Kuzey Amerikalı rapçi Travis Scott, 2 Ağustos'taki ilk konser için “bilet talebinin yüksek olması nedeniyle” Ağustos... İçinde Haberler, Portugal, Etkinlikler - 17 May 2024, 12:08

18. yüzyıla geri adım atın

Üç gün boyunca, Vila Real de Santo António sokakları, bölge tarihindeki önemli... İçinde Haberler, Portugal, Etkinlikler, Algarve - 16 May 2024, 17:05

Şarap imalathanelerinde Zihin ve Beden

İçinde Etkinlikler, Algarve - 05 May 2024, 10:02




Sağlık

Astım nasıl yönetilir

Astımı olan birçok hasta spora katılabilir ve aktif yaşam tarzlarına öncülük edebilir. İçinde Sağlık - 22 Nis 2024, 19:01

Sosyal medyadan ara vermeli misiniz?

Sosyal medyanın söylenmemiş kurallarına ayak uydurmak zor olabilir. İçinde Sanat ve Yaşam Tarzı, Sağlık - 18 Nis 2024, 11:03

Boğmaca nedir?

İçinde Sağlık - 24 Mar 2024, 09:16


Dr Johnsson ile zamanın etkilerini tersine çevirmek

İçinde Sağlık - 10 Mar 2024, 09:01


Portekiz HIV konusunda nasıl?

İçinde Haberler, Sağlık - 09 Mar 2024, 08:01


Galaktik

Portekiz üzerinde UAP görüldü

Tanımlanamayan bir hava fenomeni (UAP) Pazar günü Esposende belediyesi Gandra'da bir astrofotoğrafçı tarafından yakalandı... İçinde Haberler, Portugal, Galaktik - 11 Nis 2024, 16:02

“Dolunaydan daha parlak” ateş topu Portekiz'in üzerinden geçiyor

16 Mart Cumartesi günü saat 1:54'te Portekiz'in gökyüzünden “dolunaydan daha... İçinde Haberler, Portugal, Galaktik - 18 Mar 2024, 17:02

Bu gece meteor yağmuruna bak