The Portugal News logo

Latest in Sanat ve Yaşam Tarzı

Köpek Gezdiricileri Aranıyor

Doktorlar yaşlandıkça fiziksel ve zihinsel sağlığınız için genellikle iki şey reçete eder - günlük yürüyüş, ve...
İçinde Topluluk, Diğer Etkinlikler, Algarve - 28 Eyl 2022, 19:01

Chaine des Rôtisseurs Baillie de l'Algarve için gastronomik üçlü

İçinde Topluluk - 28 Eyl 2022, 18:01

Spot ışığı

Sanat ve Yaşam Tarzı
İyi HaberlerEv & BahçeYiyecek ve İçecekEğlenceToplulukMerak EtkinliklerSağlık

İlk Sürüş: Ford Focus ST

Ford, Focus ST'ye 2022 için bir güncelleme yaptı. Ama yine de eskisi kadar etkileyici bir şekilde sürüyor mu? Jack Evans...
İçinde Sanat ve Yaşam Tarzı - 27 Eyl 2022, 12:01

Mobilya yerleşimi - önemli mi?

Mobilyaların zorlu kısmı oturma odanızın düzenini bulmaktır. Herkes evinin davetkar...
İçinde Ev & Bahçe, Sanat ve Yaşam Tarzı - 24 Eyl 2022, 19:01




The Portugal News logo Özel

Plasticine son albümü “The Most Beautiful Skies” i piyasaya sürdü

Plasticine grubunun baş üyeleriyle Cuma günü tüm yayın platformlarında bulunan son albümleri “The Most Beautiful...
İçinde Portugal, Müzik - 27 Eyl 2022, 20:01

Otomobil dünyasında, retro'nın ana güzelliği - aslında işe yarıyor!

İçinde Görüş

İyi Haberler

Nobel Algarve, A Level başarısına rekor IgCSE sonuçlarını ekledi

Yine, Nobel Algarve British International School, İngiltere'nin hem GCSE üst sınıflarında hem de geçiş oranında bir...
İçinde Eğitim, Algarve, İyi Haberler - 30 Ağu 2022, 10:01

İber vaşak sayıları artmaya devam ediyor

İbervaşak nüfusu büyümeye devam ediyor ve Portekiz ve İspanya'da 1...
İçinde Portugal, Çevre, İyi Haberler - 20 Haz 2022, 18:05

En çok ihtiyaç duyduğunuzda destek ve dostluk

İçinde İyi Haberler - 07 Haz 2022, 20:03




Editörün Seçimi

Yeni yüksek hızlı demiryolu bağlantısıyla “ülkeyi birleştirmek”

İçinde Haberler, Portugal - 28 Eyl 2022, 13:04

Ev & Bahçe

Bahçedeki örümcekler?

Dürüst olmak gerekirse, Örümcekler yüzünden biraz çıldırdım, ve kötü bir üne sahipler, ama bazen bahçeniz için...
İçinde Ev & Bahçe - 17 Eyl 2022, 16:01

Seyahat ederken evcil hayvanınızı nasıl sakinleştirirsiniz?

İçinde Ev & Bahçe, Seyahat - 06 Eyl 2022, 14:01



Banyonuzu güçlendirin!

İçinde Ev & Bahçe - 01 Eyl 2022, 18:01


Yiyecek ve İçecek
TariflerŞarapRestoran Yorumları

Ekmek Müzesi 20. yılını kutluyor

Guarda ilçesindeki Estrela dağlarında Sia'da bulunan Ekmek Müzesi, 20 yıllık varlığı için bir kilometre taşı olarak...
İçinde Portugal, Yiyecek ve İçecek, Merkez - 24 Eyl 2022, 08:06

Emocean Restaurant: Her iki dünyanın da en iyisi!

Daha önce Emocean Restaurant"ı ziyaret etmediyseniz, bir tedavi için varsın, that is...
İçinde Restoran Yorumları, Yiyecek ve İçecek, Algarve - 22 Eyl 2022, 19:01

Jamie Oliver'ın yeni yemek kitabını koyduğumuzda olan buydu, BİR, test etmek

İçinde Yiyecek ve İçecek, Tarifler - 12 Eyl 2022, 20:01




Eğlence

Seyirciler sinemalara geri akın ediyor

Portekiz sinemaları, Ağustos ayına kadar, sinema gösterimleri ile ilgili olarak 2021'in tamamından daha fazla seyirci ve...
İçinde Haberler, Portugal, İş, Eğlence - 18 Eyl 2022, 10:05

Roger Waters Lizbon"da sahne alacak

İngiliz müzisyen Roger Waters, 17 Mart 2023'te “This Is Not a Drill” turunun bir...
İçinde Haberler, Portugal, Eğlence, Etkinlikler - 16 Eyl 2022, 16:04

Müziği bir işe dönüştürmek

İçinde Portugal, Eğlence - 29 Ağu 2022, 16:56

Portekiz'deki House of the Dragon lokasyonlarını nerede ziyaret edebileceğiniz

İçinde Portugal, Eğlence - 24 Ağu 2022, 19:01

Grândola, Feira de Agosto'ya ev sahipliği yapıyor

İçinde Alentejo, Eğlence - 21 Ağu 2022, 08:00




Enjoying our content?

Subscribe to
our newsletter

Topluluk

Tekrar yürümeye başlayalım

Yaz şimdi bitti, tekrar yürümeye başlama zamanı, yeni insanlarla tanışmak, arkadaş edinmek ve çok ihtiyaç duyulan...
İçinde Topluluk, Algarve, Diğer Etkinlikler - 25 Eyl 2022, 18:01

Umut Sanatçıları Sergisi

Umut Sanatçıları Sergisinin açılışı 15 Eylül Perşembe günü, 15 Eylül...
İçinde Topluluk, Etkinlikler, Algarve - 25 Eyl 2022, 10:01


Alzheimer Farkındalık Etkinliği

İçinde Portugal, Topluluk - 19 Eyl 2022, 11:13



Pinetrees Terapötik Binicilik programı yakında yeniden başlıyor. Gönüllülere ihtiyaç var!

İçinde Topluluk, Algarve - 17 Eyl 2022, 11:01

Merak

Saint Helena

Dördüncü yüzyılın başlarında, Saint Helena, Roma İmparatoru Konstantin"in annesi, Mesih"in hayatının kutsal yerlerini...
İçinde Merak - 25 Eyl 2022, 11:01

Portekiz keçileri

Onlar hakkında ne biliyoruz?
İçinde Portugal, Çevre, Merak - 24 Eyl 2022, 17:01

Gençlerin ve Portekizli öğrencilerin ortak noktaları

İçinde Merak , Portugal, Eğitim - 23 Eyl 2022, 13:01

Altın Gelecek

İçinde Merak - 21 Eyl 2022, 08:01

Yerleşik vücut zırhına sahip bir memeli!

İçinde Merak - 20 Eyl 2022, 19:01


Aziz Monica

İçinde Merak - 18 Eyl 2022, 10:01


Elektrikli süpürgeyi GERÇEKTEN kim icat etti?

İçinde Merak - 16 Eyl 2022, 16:01


Avrupa Portekizcesi - Brezilya Portekizcesi - Ne kadar farklı olabilirler?

İçinde Merak , Portugal - 16 Eyl 2022, 09:01

Etkinlikler
MüzikDiğer Etkinlikler

Pixies Portekiz tarihini doğruladı

Pixies, 13 Mart'ta Portekiz'de Campo Pequeno'da bir tarihi doğruladı.
İçinde Haberler, Portugal, Etkinlikler - 27 Eyl 2022, 08:31

Robbie Williams Portekiz"e geliyor

“ XXV Turu”, hangi kutluyor 25 Robbie Williams"ın solo sanatçı olarak yılları,...
İçinde Haberler, Portugal, Etkinlikler - 26 Eyl 2022, 10:07




Sağlık
Yeni çağ için sağlık

Algarve'de büyüyen non-invaziv estetik tıp

Hala bu prosedürleri arayan erkeklerden daha fazla kadın var ve yabancılar başı tutuyor. Neticede, Portekiz non-invaziv...
İçinde Sağlık, Algarve - 21 Eyl 2022, 13:01

Meme Ameliyatları

Mammoplasti dünyada en çok aranan ve uygulanan cerrahi işlemlerden biridir, bu nedenle...
İçinde Sağlık - 20 Eyl 2022, 20:01

Romatoid artrit farkındalığı

İçinde Sağlık - 18 Eyl 2022, 15:01

Kalıtsal göğüs ve yumurtalık kanseri (hboc)

İçinde Sağlık - 16 Eyl 2022, 11:01


New Loulé Sağlık Merkezi yapım aşamasındadır